SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

7 metode prin care arzi mai multe calorii

18 septembrie, 2016 Autor: Lucia Ciobanu Sursa: libertateapentrufemei.ro

STIL DE VIATA



Fie că vrei să scazi câteva kilograme, fie că vrei să ai un control mai bun asupra alimentației tale, aceste metode te ajută să știi cum poți să arzi mai multe calorii.

Alcătuiește-ți un meniu cu multe proteine

Regimurile hiperproteice sunt mai eficiente pentru accelerarea scăderii în greutate, deoarece metabolizarea proteinelor presupune utilizarea unei cantităţi mai mari de energie în comparaţie cu metabolizarea lipidelor şi a carbohidraţilor. În mod obişnuit, bărbaţii au nevoie de 0,8 g/kgcorp/zi, în timp ce femeile în jur de 0,6 g/kgcorp/zi. Într-un regim moderat hiperproteic, proporţia de proteine din totalul caloric poate ajunge la 25-30%, ceea ce poate dubla aportul de proteine raportat la kilogram de greutate corporală.

Ardeiul iute arde grăsime

Capsaicina din ardeii iuţi este un compus chimic care într-adevăr accelerează “arderile”, facilitând scăderea în greutate, de aceea se şi regăseşte într-o serie de produse destinate acestui obiectiv. Pentru cei fară probleme gastrointestinale, consumul poate fi zilnic.

Hidratarea corectă arde calorii

Apa este esenţială pentru desfăşurarea proceselor metabolice în organism, aşadar un nivel optim al hidratării facilitează buna desfăşurare a reacţiilor la nivel celular. În medie, oamenii trebuie să bea în jur de 35 ml/kg corp.

Ce să servești după efort fizic

După efort fizic, mai ales dacă acesta depăşeste o oră este de preferat să se consume alimente care aduc un aport de carbohidraţi şi proteine, astfel încât să se refacă depozitele musculare şi hepatice de glicogen şi să se susţină refacerea fibrelor musculare. În felul acesta pregătim organismul pentru următorul antrenament.

Ananasul are multe beneficii

Ananasul conţine o substanţă numită bromelină care are acţiune similară cu enzimele digestive, favorizând digestia alimentelor în tubul digestiv. Poate fi utilizat în curele de slăbire nu doar din acest motiv, ci şi pentru că este un desert gustos, cu un conţinut moderat de energie.

Mănâncă grepfrut

Grapefrutul are un indice glicemic redus şi puţine calorii, deci poate fi bine integrat într-un regim de slăbire. De asemenea, modulează secreţia de insulină, cu efecte pozitive asupra acumulării de grăsime.

Ceaiul verde, un ajutor în plus

Catechinele conţinute în ceaiul verde, dar şi în alte plante, au capacitatea de a reduce grăsimea corporală, de aceea se recomandă utilizarea ceaiului verde sau a extractului de ceai verde în prevenirea şi tratarea excesului ponderal. În plus, proprietăţile antioxidante ale catechinelor îi conferă ceaiului verde o valoare deosebită în prevenirea bolilor cardiovasculare.

Comentarii