SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Alimente cu efect invers în dietele de slăbit

4 iulie, 2015 Autor: Nataşa Bujor Sursa: lyla.ro


Atunci când te apuci de un regim alimentar ca să slăbești, trebuie să fii foarte atent ce produse adaugi în meniul tău zilnic. Nutriționiștii susțin că există o serie de alimente care te îngrașă, deși ai crede că te slăbesc.

Multe persoane greșesc atunci când se pun pe slăbit, pentru că se lasă influențate de o mulțime de informații eronate. Da, sunt alimente sănătoase, dar și foarte bogate în calorii. Acestea sunt recomandate doar pentru persoanele, care, pe lângă dietă, practică și mult sport. Cei care încearcă să slăbească axându-se doar pe alimentație, nu ar trebuie să facă exces de următoarele alimente:

– Legumele, precum morcovii, spanacul, ciupercile, sparanghelul, varza și ardeii grași sunt considerate bune pentru slăbit dacă sunt consumate crude. Însă, un studiu din 2008 arată că aceste legume elimină mai mulți antioxidanți în corp, care nu ajută la slăbit în mod direct.

– Laptele degresat este mult mai puțin hrănitor decât laptele integral, ceea ce înseamnă ca nu stimulează metabolismul, așa că scade capacitatea organismului de a arde calorii. Secretul este să consumi lapte integral, însa în cantități mici, pentru ca metabolismul sa fie pornit.

– Cerealele, consumate la micul dejun, în cazul în care la o ora după aceea nu faci antrenamente cardio intense, nu fac decât să te îngrașe. Sunt foarte bogate în carbohidrați și zahăr, așa că pentru slăbit e recomandat să le consumi în cantități mici, înainte de efort. În loc de cereale, poți consumaalimente proteice la micul dejun, dacă vrei să slăbești fără sport, cum ar fi de exemplu,ouăle.

– Mierea nu este un înlocuitor bun pentru zahăr, dacă ți-ai propus să slăbești fără sport, având în vedere că o linguriță de miere are mai multe calorii decât una de zahăr. Dacă înlocuiești zahărul cu mierea, care ajută la digestie, ai grijă să consumi cantități mai mici.

Comentarii