SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Alimente pe care le mănânci la ore greşite!

19 aprilie, 2018 Autor: Gabriela Grițco

STIL DE VIAȚĂ



O alimentaţie corectă nu înseamnă doar fructe şi legume sau mese echilibrate cu nutrienţii necesari organismului, ci şi respectarea unui orar. Aţi ştiut că fructele consumate seară nu vă fac deloc bine organismului, dar şi dispoziţiei? Poate ai constatat deja acest lucru, însă nu te-ai gândit că are legatura directă cu alimentele pe care le-ai consumat. Trebuie să ştii că există câteva alimente pe care dacă le consumăm la ore greşite, pot să disturbe grav digestia şi să te confrunţi cu balonare persistentă sau tulburări digestive.

Iată care sunt acestea:

LAPTELE

Похожее изображение

Se consumă seara, după cum susţin specialiştii, deoarece se digeră mai lent şi accentuează starea de oboseală. Atunci când consumi lapte seara, corpul se relaxează şi favorizează celulelor să absoarbă toţi nutrienţii furnizaţi, în timp ce tu te odihneşti. Cel mai prost moment să consumi lapte este dimineaţa. Tocmai pentru că se digeră foarte lent, nu este recomandat să consumi lapte dimineaţa pentru că te vei simţi letargic toată ziua.

Banana

Картинки по запросу alimente pe care le mananci la ore gresite

Banana are efect antiacid, prevenind arsurile la stomac. Mâncând o banană dimineaţa reuşeşti să menţii nivelul de energie. Dar, dacă este mâncată noaptea, poţi răci. Aşadar, ar trebui să eviţi consumul de banane seara/noaptea. Iaurtul Iaurtul conţine compuşi care stimulează procesul de digestie şi care îmbunătăţesc sănătatea generală, dar el trebuie mâncat în timpul zilei, de preferat dimineaţa la micul dejun. În schimb, dacă este mâncat noaptea poate provoca creşterea temperaturii corpului, aciditate gastrică şi alte probleme digestive.

Iaurtul

Картинки по запросу iaurt

Iaurtul conţine compuşi care stimulează procesul de digestie şi care îmbunătăţesc sănătatea generală, dar el trebuie mâncat în timpul zilei, de preferat dimineaţa la micul dejun. În schimb, dacă este mâncat noaptea poate provoca creşterea temperaturii corpului, aciditate gastrică şi alte probleme digestive.

Ceaiul verde

Похожее изображение

Ceaiul verde are mai multe beneficii, dar ele sunt valabile numai dacă este băut la timpul potrivit. Bea o ceașcă de ceai verde pe stomacul gol, dimineața, pentru a preveni deshidratarea și aciditatea gastrică provocate de nivelul de cafeină din băutură. Evită să bei ceai verde seara.

Orezul

Картинки по запросу orez

Dieteticienii nu recomandă consumul de orez în timpul nopții, pentru că este un produs care conține amidon. S-ar putea să te simți balonată și să adormi greu. În plus, orezul mâncat noaptea provoacă creșterea în greutate, deoarece este un aliment care are nevoie de mai mult timp pentru procesul de digestie.

Ciocolata neagră

Картинки по запросу ciocolata neagra

Bogată în acizi organici care îmbunătățesc starea generală de sănătate și care previn afecțiunile cardiovasculare, ciocolata neagră ar trebui mâncată după-amiaza și seara pentru a îmbunătăți starea de spirit și pentru a reduce tensiunea arterială crescută. În plus, ciocolata neagră conține o cantitate mică de zahăr și una mare de cacao.

Cafeaua

Картинки по запросу cafea

Mulți oameni beau cafea seara ca să reziste peste noapte, dar acesta este un obicei nesănătos. Ei pot ajunge să sufere de afecțiuni digestive și pot deveni dependenți de cofeina prezentă în băutură. Nici nu mai trebuie să spunem că este recomandată pentru consum în timpul zilei, în niciun caz noaptea sau seara

Alte produse alimentare nerecomandate seara sunt:

–    Sucul de portocale;
–    Mărul;
–    Vinul roșu;
–    Zahărul.

Comentarii