SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Alimentele nutritive ce te ajută să slăbești – (FOTO)

9 iulie, 2016 Autor: Nicoleta Donos Sursa: www.doc.ru


Unul din trucurile cele mai simple pentru a scăpa de kilogramele în plus este să reduci cantitatea de alimente consumate pe parcursul zilei. Însă, problema apare atunci când porțiile mici nu te satură și nu-ți oferă senzația de sațietate, ce te face să nu mai visezi la prăjituri uriașe, farfurii aburinde cu paste sau cartofi prăjiți.

PROMOTIME te sfătuie să optezi pentru alimentele care conțin nutrienți de calitate și care te vor hrăni fără să fii nevoit să dai gata cantități impresionante de hrană. Află în continuare care sunt acestea.

Sursele de proteine

Ouăle, iaurtul, brânzeturile slabe și peștele sunt ideale pentru a fi consumate în prima parte a zilei. Un mic dejun proteic te va ajuta să reziști provocărilor din prima parte a zilei. Și un prânz, din care nu lipsesc combinațiile de proteine animale cu legume proaspete, menține senzația de sațietate. Proteinele pot fi o gustare inspirată, iar boabele de soia sunt mai mult decât indicate.

Cerealele integrale

Poți alterna mesele proteice de dimineață cu cele bazate pe cereale integrale. De exemplu, fulgii de ovăz te ajută să te simți sătul pentru 4 ore. Poți opta și pentru pâinea integrală, pentru că reprezintă o concentrație de fibre și carbohidrați ce te satură mult mai repede decât pâine albă.

Migdalele

Sunt perfecte ca gustare și pentru un plus de gust. Le poți consuma ușor când sunt coapte. Ele conțin grăsimi sănătoase, ce mențin senzația de sațietate, fără să te îngrașe, dacă mănânci doar câteva pe zi.


Leguminoasele

Sunt ieftine, bogate în proteine și pot fi oricând baza unei salate sățioase. Două sau trei sute de grame de fasole, linte sau de năut, fierte și combinate cu legume proaspete, condimente și zeamă de lămâie, te vor face să apreciezi la maximum valoarea vegetalelor ce satură și nu îngrașă.

 

Comentarii