SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Ce are libidoul cu meniul? În pat suntem ceea ce mâncăm

6 februarie, 2016 Autor: Mirela Urușciuc Sursa: csid.ro

SEX



Cam da. Sexologii şi nutriţioniştii ne spun că au găsit, prin studiile lor, nişte legături între alimentele consumate şi viaţa sexuală. Acum ni se poate spune ce să mâncăm dacă vrem libidoul mai mare, spre ce produse să ne îndreptăm dacă avem un copil în plan sau ce anume în meniu ne poate ajuta în cazul unei afecţiuni care ţine de viaţa noastră intimă.

Libidoul şi meniul

Cele mai numeroase studii pe tema legăturii dintre alimentaţie şi viaţa sexuală se referă la subiectul libidoului – cu alte cuvinte, ce să mănânci sau ce să nu mănânci ca să îţi ţii libidoul la un nivel ridicat.

Aşadar, să intrăm direct în subiect şi să vă spun că pentru bărbaţi a fost analizată recent o listă de alimente pe care mai bine le-ar ocoli. Pe ea figurează sarea, care, consumată în exces, este principalul factor de risc pentru hipertensiunea arterială, iar această afecţiune, potrivit cercetătorilor americani de la Universitatea Tulane, cauzează disfuncţie erectilă, ce nu poate fi tratată cu medicamente specifice.

Apoi, avem zahărul, după ce mai multe studii au arătat că nivelul de testosteron scade cu până la 25% după ce concentraţia de zahăr din sânge a atins un moment de vârf, ceea ce duce la apariţia problemelor de libido. De evitat ar fi şi soia, cred oamenii de ştiinţă. Un studiu al Universităţii Harvard a stabilit că o dietă bogată în soia poate provoca disfuncţie erectilă, deoarece estrogenul din acest aliment duce la scăderea nivelului de testosteron.

Pe lista alimentelor pe care am face bine să le consumăm, indiferent de sex, ca să îi dăm o mână de ajutor vieţii sexuale figurează: seminţele de pin, care sunt pline de arginină, o substanţă care creşte fluxul sangvin prin dilatarea vaselor de sânge şi care este transformată de organism în oxid nitric – care, apropo, se găseşte inclusiv în pilula albastră.

Avocado este şi el lăudat pentru acidul folic şi vitamina B6 (ea joacă rolul principal în producerea hormonilor masculini). Elogiat este şi pepenele roşu pe care mulţi îl consideră oarecum responsabil pentru activitatea sexuală mai intensă din timpul verii – lubeniţa, cum i se spune în Oltenia mea, conţine citrulină pe care organismul o transformă în arginina de care vorbeam un pic mai sus. Fructele de pădure sunt şi ele de invitat în frigidere pentru un libidou sănătos.

Şi ar mai trebui să ne mai aprovizionăm cu migdale (crude, da? nu le stricaţi cu prăjeală şi sare) bogate în zinc, care este esenţial în producerea testosteronului şi în creşterea libidoului atât la femei, cât şi la bărbaţi. A, şi ulei din măsline din belşug!

Dieta femeilor care se visează mămici

Ei, teoria pe care am să v-o expun în cele ce urmează este verificată de mai multe prietene care au încercat să rămână însărcinate în exact acelaşi timp în care încercau să mai şi scape de un kilogram, două, pe ultima sută de metri. Şi n-a funcţionat, sarcina nu s-a întâmplat.

Apoi aveau să citească, la fel ca şi mine, studii care spun că nu este recomandat consumul de lactate dietetice atunci când încerci să ai un copil. Cu alte cuvinte, uită, în acea perioadă, de produse cu 0% grăsime şi alege-le, mai degrabă, pe cele cu 2-3%. Fertilitatea ta nu va avea astfel de suferit.

Dacă vreţi să o ajutaţi şi mai mult, consumaţi îngheţată, după cum reieşea dintr-un studiu semnat Harvard din 2007.

Experţii trăgeau atunci concluzia că femeile care consumă două porţii de îngheţată pe zi sunt mai fertile decât cele care ocolesc îngheţata şi consumă doar lactate cu 0% grăsimi. Lactatele degresate riscă să afecteze ovulaţia, spun oamenii de ştiinţă.

Comentarii