SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Ce face TWITTER pentru a atrage noi utilizatori?

28 septembrie, 2017 Autor: Mihaela Sorocean Sursa: evzmd.md Foto: evzmd.md
c5095b85b7344c3c98c13602deff7205_L

TEHNOLOGII



Rețeaua de socializare Twitter testează posibilitatea postării de mesaje de până la 280 de caractere, un număr dublu de caractere față de limita actuală, de 140, devenită marca înregistrată a rețelei, a anunțat marți compania, într-o nouă încercare de revitalizare a produsului, informează AFP.

„Încearcă să înghesui toate gândurile într-un singur tweet, cu toții am trecut prin asta și e greu”, au scris reprezentanții companiei pe blogul oficial.

”Vrem ca toată lumea, indiferent în ce parte a globului s-ar afla, să se poată exprima cu ușurință pe Twitter, așa că vom face ceva nou, vom testa o limită mai mare, de 280 de caractere”, au explicat reprezentanții rețelei sociale cu sediul la San Francisco.

Extensia se va aplica doar mesajelor cu caractere latine pentru care limitarea de 140 de caractere pare să pună mai multe probleme utilizatorilor care scriu în engleză, portugheză sau franceză, spre deosebire de cei care postează în japoneză, coreeană sau chineză.

”Optimist” în ceea ce privește ”impactul pozitiv pa care îl va avea schimbarea”, Twitter va realiza mai întâi ”teste pe un grup restrâns de utilizatori, înainte să implementeze noutatea la întreaga rețea”, se precizează în comunicatul companiei, care speră că Twitterul va fi folosit de mai mulți oameni în viitor.

”Știm că există un atașament sentimental față de cele 140 de caractere (…), dar am încercat (noua limită) și ne-am îndrăgostit de această nouă posibilitate, care rămâne totuși la fel de concisă”, precizează Twitter.

Twitter, care nu a reușit niciodată să facă profit și a pierdut 116 milioane de dolari în trimestrul doi, încearcă să găsească modalități prin care să aducă noi utilizatori — numărul celor care folosesc rețeaua a stagnat la 328 de milioane în primele șase luni ale anului—, precum și mijloacele prin care să-și monetizeze audiența.

Utilizatorii rețelei sunt, în cea mai mare parte, oameni politici, jurnaliști și celebrități.

Un număr mai mare de utilizatori ar putea atrage mai multă publicitate.

Comentarii