SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Cele mai tari publicități din ultimii 10 ani

20 iunie, 2015 Autor: Cristina Movilă Sursa: urbology.ro


Reclama e sufletul comerţului. Un lucru bine știu atât de companii cât și de agențiile de publicitate. Există mulți coeficienți care clasează un spot în rândurile celor de succes. Se întâmplă ca o reclamă bună să salveze un produs prost, şi invers, un produs bun să fie lăsat în umbră ”datorită” unui spot nereușit. Celebrul canal YouTube le-a cerut utilizatorilor săi să voteze cele mai bune reclame din ultimii zece ani, și iată care au intrat în TOP 5.

5. EŞTI MAI FRUMOASĂ DECÂT CREZI

Reclama la Dove cu sloganul „You are more beautiful than you think“ a strâns aproape 66 de milioane de vizualizări.

4. ŞPAGATUL LUI VAN DAMME, RECLAMĂ LA TIRURILE VOLVO

Da, această reclamă a fost virală, dar la fel de virale au fost şi parodiile de după. Băiatul cu muşchi din „Sport Sângeros“ a trecut la senzaţii reci, scandinave. Până la urmă, Volvo a dat lovitura cu acest spot, deşi alăturarea dintre compania suedeză producătoare de automobile şi Jean Claude Van Damme nu cred că reprezintă tocmai target-ul vizat de aceasta. Are aproape 80 de milioane de vizualizări.

3. ALWAYS #LIKEAGIRL

Dacă acest spot nu te face să te simţi responsabil şi complet inspirat, atunci, cine eşti? A prins podiumul cu 58 de milioane de vizualizări.

2. FORŢA: VOLKSWAGEN

Inspiraţi de „Războiul Stelelor“, creatorii acestei reclame la modelul Passat al celor de la Volkswagen au dat lovitura cu Darth Vader în varianta mini. Au fost deştepţi cei care au conceput spotul. Ştiau deja că sunt zeci de milioane de fani ai seriei „Războiul Stelelor“, aşa că, măcar din curiozitate, o parte din acele câteva milioane au fost dispuşi să dea un clic să vadă ce s-a ales de Darth Vader. A strâns aproape 63 de milioane de vizualizări.

1. MESSI VS. KOBE BRYANT

Dacă îi pui pe Lionel Messi şi Kobe Bryant în aceeaşi reclamă, e succes garantat, este un fel de blockbuster cu Jason Statham şi Dwayne „The Rock“ Johnson. Cei doi sportivi au dus selfie-ul la alt nivel.  Adică la aproximativ 145 de milioane de vizualizări.

Comentarii