SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Dieta-fulger care te face să arăţi perfect în costum de baie!

18 iunie, 2015 Autor: Nataşa Bujor Sursa: ele.ro


A venit vara și odată cu ea a început și panica în rândul femeilor care nu au scăpat încă de kilogramele în plus. Și, cum să îți expui corpul pe plajă dacă nu ai figura armonioasă din trecut? Soluția cea mai eficientă este să-ți creezi un program alimentar care te va ajuta să ajungi la silueta dorită. Nu e nimic complicat, și, în plus, e și sănătos.

Dieta-fulger pe care ți-o propunem este soluția care te va debarasa în cel mai scurt timp de kilogramele pe care nu ți le dorești. Pentru a-ți recăpăta forma de zile mari, trebuie să-ți impui o singură regulă de bază: renunțarea la dulciuri și  pâine. Dacă urmezi pașii cu strictețe, vei arăta excelent în costumul de baie!

Înainte de a îți propune meniul pentru o zi din dieta-fulger, trebuie să-ți reamintim că trebuie să consumi cât mai multe verdețuri, fructe și lactate. Meniul îl poți crea singură, important e să respecți cu strictețe mesele principale și micile gustări dintre acestea.

Meniul pentru o zi.

Micul dejun:

Atunci când te trezești bea un pahar mare cu apă plată cu lămâie. Apa poate fi călduță sau la temperatura camerei. După, poți savura o cafea sau un ceai verde, dar fără zahăr.

La micul dejun poți mânca un iaurt slab, un fruct la alegere sau să bei un suc mixt din fructe( e bine să eviți bananele și strugurii). Poţi mânca și o sută de grame de brânză, doar dacă e fără grăsimi.

Prima gustare:

Pentru gustare e perfect să bei un ceai verde fără zahăr. La alegere, poți mânca un pătrățel de ciocolată neagră sau 2-3 biscuiți.

Prânzul:

La prânz, ai voie să mănânci 150 grame de legume (în afară de cartofi) cu o linguriță de sos vegetarian; o bucată de carne albă sau un file de pește, preparat cu puțin ulei de măsline. După masă, este bine să consumi un fruct proaspăt, în afară de banane și struguri.

A doua gustare:

O cafea sau un ceai verde fără zahăr. Un fruct la alegere.

Cina:

Lapte degresat sau lapte de soia; 150 grame de pește fiert sau gătit la aburi.

În următoarele zile poți schimba meniul doar la prânz. E bine dacă vei consuma în cantități mici pește, piept de pui și salate sănătoase cu suc de lămâie.

Rezultatul va fi unul uluitor, iar tu, vara aceasta, vei arăta nemaipomenit în costumul de baie.

Succes!

 

 

 

 

Comentarii