SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Doi bloggeri au lansat o agenție de comunicare online. Despre 1.700.000 conexiuni digitale și cum să creezi o relație cu ele

28 ianuarie, 2015 Autor: Elena Putregai


Andrei Fornea și Radu Lisița, cunoscuți în lumea online-ului în calitate de bloggeri, și-au lansat o agenție de comunicare prin intermediul căreia își propun să cucerească prin felul de descriere a brandurilor. Care sunt premisele de la care pornesc acești băieți ambițioși, aflați în material.

 

Gene

Ne-am cunoscut cu câțiva ani în urmă în cadrul unei organizații new media din Republica Moldova. Devenind prieteni, cu doi ani în urmă, am lansat un site axat pe IT și design. Sigur că site-ul era vizualizat de un target foarte restrâns și existența acestuia a durat puțin timp, mai ales, că presupunea o pasiune care s-a epuizat în doar câteva luni. Totuși, aceasta a fost prima noastră experiență.
În ajun de 2015, am decis să lansam o agenție de comunicare gramatic.md, ținând cont de faptul că, în Republica Moldova, majoritatea brandurilor comunică greșit. Începând de la site-uri, care startează doar în limba rusă, și sfârșind cu mesajele de pe Facebook formulate incorect, din punctul de vedere al marketingului. Respectiv, ne-am propus ca agenția noastră să se ocupe de conceptul mesajelor, astfel încât să aibă loc o comunicare frumoasă, să atingă utilizatorii și pentru ca aceștia să opteze pentru brand-ul în cauză.

 

Capital

Pentru a lansa agenția de comunicare online, nu am avut nevoie de o sumă importantă de bani. Organizam traininguri care au fost achitate și, astfel, am strâns un capital oarecare. Investițiile au fost minime, deoarece pentru o astfel de activitatea sunt esențiale cunoștințele pe care le posedăm.

 

Echipa

Suntem trei în echipă. Ne ajută un băiat care are grijă de designul site-ului, doar că, în viitor, sperăm să fim mai mulți. Acum suntem de abia la început.

 

Cerințele pieței & Concurență

Într-un mediu care abundă în sute de mesaje publicitare, cele distinctive fac diferența. În Republica Moldova există peste 1,7 milioane utilizatori de internet – acesta este și numărul de persoane cărora le putem transmite mesajul nostru. Promisiunea noastră nu constă în afișarea mesajului, dar în crearea unor conexiuni digitale durabile, interactive și memorabile.

Din câte am cercetat, se mai lansează câteva agenții concurente și, dacă să fim sinceri, ne pare bine că această sferă se dezvoltă. Cu aproximativ trei ani în urmă, trebuia să convingi clientul că pentru o promovare eficientă este nevoie de o comunicare corectă pe Facebook. În prezent, aceștia au conștientizat cât de important este acest fapt.

 

 

Comentarii