SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Dumitru Talmazan despre ‘’Cum să creezi și să personalizezi reclame Facebook de la zero’’

24 martie, 2018 Autor: Doinița Babalic Foto: dumitru talmazan

EVENIMENTE



Cu ajutorul publicității digitale, poți ajunge la persoanele potrivite, cu mesajul potrivit și la momentul potrivit. La etapa actuală, reclamele constituie o parte importantă a Facebook-ului, fiindcă oferă afacerilor un șir de funcții unice și utile pentru a te putea promova eficient. Pentru asta este nevoie de a crește vizibilitatea mărcii, de a convinge oamenii să ia în considerare marca ta și de ce nu, să facă o achiziție.

După ce la 10 martie curent, a avut loc cursul Facebook 1st Step, unde cei dornici, inclusiv proprietarii de afaceri și social media manageri și-au determinat publicul țintă și au făcut cunoștință cu pașii concreți, pe care trebuie să-i urmeze în promovarea afacerii.

Dumitru Talmazan vine cu un nou curs practic, unde își va împărtăși timp de 7 ore cunoștințele sale despre cum să creezi și să personalizezi reclame Facebook de la zero.  Iar cei care nu au reușit sau intenționează să-și aprofundeze cunoștințele sale în oportunitățile oferite de Facebook, acum au șansa de a se înregistra și participa nemijlocit la curs, organizat la data de 31 martie, între orele 11.00-18.00

Cursul se bazează pe trei subiecte importante ca: Audiențele Facebook, Setare Reclame și Metrici-cheie pentru lucru cu reclamele pe Facebook necesare zi de zi. Astfel, participanții vor învăța să seteze reclame pe cele mai utile și des folosite instrumente, precum: click spre site, messenger, interacțiune cu postarea, promovare ofertă, promovare eveniment,  promovare pagină, vizibilitatea mărcii, generare de leaduri și impactul.

Pe lângă toate astea, persoanele interesate vor studia împreună compartimentul adițional ce presupune: Google Tag Manager, Facebook Pixel, Yandex Metrica și Google Analytics, unde vor seta și instala fiecare instrument individual, chiar în cadrul cursului.

De aceea, cei care doresc să participe vor avea nevoie de un cont de reclamă activ sau un card cu un sold de minim 20$, pentru a putea activa reclamele.  Este un curs în care vei implementa aici și acum toate cunoștințele obținute, astfel încât să dobândești performanțe noi.

Prețul cursului este de 199 euro, iar pentru a participa la seminar, înregistrează-te aici:

Comentarii