SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Exerciții fizice recomandate dimineața

16 mai, 2016 Autor: Daniela Babici


Exercițiile fizice pe care le faceți dimineața oferă beneficii, atât sănătății, cât și stării de spirit, ajută organismul să funcționeze normal. Iată și câteva exerciții recomandate de Galina Tomaș (instructor Unica Sport, nutriționist) :

 

Coapse și fese bombate– începe exercițiul în poziție semiașezată, cu brațele unite în față, la nivelul pieptului. În continuare, ridică-te, ducând, concomitent, un picior lateral. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori pe celălalt picior.

 

Pentru fese antrenate– Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu brațele unite în față, la nivelul pieptului. În continuare, efectuează o fandare în posterior. Revină la poziția inițială și realizează o semigenoflexiune. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt picior.

Pentru coapsa interna tonifiată– Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate, cu vârfurile orientate în părți. Ține brațele pe talie, câte o ganteră în fiecare mână. În continuare, efectuează o genoflexiune, ridică-te pe vârful degetelor, apoi revino cu toată talpa pe podea. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă mișcarea de 15 ori.

Coapse și fese tonifiate– începe exercițiul în poziție patrupedă, cu un picior extins paralel solului. În continuare, du piciorul extins după piciorul flexat. Revino la poziția inițială. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă mișcarea de 15 ori cu un picior și de 15 ori cu celălalt picior.

Spate sănătos– Începe exercițiul culcată pe abdomen, cu brațele și picioarele extinse. În continuare, ridică concomitent brațele și picioarele, depărtează-le, unește-le din nou și revino la poziția inițială. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori.

 

 

 

 

Comentarii