SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Geneva 2015: curs intensiv de vânzări de la Koenigsegg

12 martie, 2015 Autor: Sabina Roibu Sursa: topgearrussia.ru Foto: sssupersports.com


”Hipercar-urile Koenigsegg posedă o astfel de reputaţie, încât modelele noi se vând cu viteza aproximativ care o poate atinge un bolid a producătorului respectiv, iar clienţii sunt într-atât de motivați, încât sunt gata să aştepte 1,5 – 2 ani în rând” – afirmaţii făcute de şefii departamentului de vânzări a companie,i Andreas Petr şi Tarik Ali.

 

Astfel, în urma Salonului Internațional Auto de la Geneva, în cadrul căruia s-a desfăşurat premiera mondială a noului bolid Regera, managerii companiei au vândut câteva automobile (din cele 80 planificate spre producţie) prin o simplă telefonare (!) a bazei de clienţi existente. Efectiv, cei care deja păstrează în garaj unul (sau chiar mai multe) automobile Koenigsegg, din start şi fără multe convingeri îşi dădeau acordul la procurarea noului supercar, cel mai important fiind faptul niciunul din clienți nu a întrebat nimic despre caracteristicile cumpărăturii, aspectul exterior sau alte detalii. Momentul respectiv poate fi considerat ca o palmă peste fața însoţită de un zâmbet sarcastic a celor de la Toyota sau VW.

Însă, după semnarea contractului, ”anarhia” producătorului suedez față de cumpărătorii săi nu se termină, şi iată de ce: termenul standard de așteptare a unui automobil constituie 18 luni, în decursul cărora, clientului care şi-a ales o altă culoare pentru automobil îi este aplicată o penalitate în valoare de 60 000 euro. Pentru comparaţie – un BMW M4 – în schimbul unei cutii de vopsea. Impunătoare comparaţie. Și să nu uităm că pentru un astfel de capriciu clientul va fi nevoit să mai aştepte bijuteria mai mult cu trei luni.

Totuşi, bănuim că clienţilor devotaţi a producătorului auto le este pe plac o astfel de deservire, deoarece, pe lângă debutul modelului Regera, producătorii au anunţat despre producerea a 25 de exemplare a versiunii speciale a modelului Agera RS, iar cel mai potrivit motou în cazul dat poate fi: ”Per aspera ad astra”.

 

Comentarii