SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Ia-ți doza celei mai accesibile pastile de frumusețe

1 septembrie, 2014 Autor: Olga Rusu


Care este legătura dintre frumusețe și odihnă? Somnul bun este foarte important pentru menținerea tinereții.

Dacă ai probleme cu somnul, încearcă să te culci mai devreme, înainte de ora 22:00, pentru că în intervalul 18:00-22:12, corpul este extrem de predispus la somn. Evită activitățile stimulatorii în timpul nopții, cum ar fi lucrul la calculator, televizorul sau vizionarea filmelor violente, care afișează emoții negative și pot perturba somnul.

Ia cina cu cel puțin 2 ore înainte de somn, astfel, mâncarea se va digera în timp util, iar tu vei dormi confortabil.

Dacă nu întâlnești dificultăți atunci când adormi, dar te trezești în timpul nopții, mai ales între orele 2:00 și  4:00, și ai energie, încât nu poți să adormi din nou, înseamnă că suferi de unele tulburări de somn. Pentru această situație, evită alimentele picante, cum ar fi ardeiul iute și pe cele acre. Asigură-te că mănânci suficient la cină – trezirea în timpul nopții poate fi cauzată de foame. Pentru a evita aceaste manifestări, mergi la culcare înainte de ora 22:00. Dacă te culci după această oră, vei sări, brusc, peste câteva etape de somn, și vei intra în faza somnului profund, fără ca corpul să fie pregătit pentru acest lucru. Înainte de culcare, bea o jumătate de cană de lapte cu o linguriță de petale de trandafir. Este o metodă delicioasă de a calma organismul înainte de somn.

Dacă dormi mult și liniștit, dar te simți epuizat după ce te trezești, înseamnă că suferi unele tulburări de somn. Pentru a o depăși, trebuie să practici mai mult sport în timpul zilei, să te trezești înainte de ora 6:00 și să mănânci alimente mai ușoare și cât mai puțin uleioase.

Comentarii