SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Importanța apei pentru slăbire. Sfaturi de pe blogul Oanei Cuzino

29 noiembrie, 2015 Autor: Lucia Cujbă Sursa: oanacuzino.ro


Apa este extrem de importantă pentru organism: nimic nu funcționează fără o hidratare corespunzătoare. Trebuie să-i dăm corpului cantitatea optimă de lichide (30-40 de ml/kilogram corp). În caz contrar, acesta va avea de suferit. Practic, își va refolosi rezervele de apă pentru procesele metabolice, apa se va supraîncărca de toxine, acestea vor stagna în corp în lipsa aportului suficient de lichide. Astfel apar numeroase probleme. Pentru femei, celulita și aspectul îmbătrânit al pielii sunt doar două dintre neajunsuri.

Un aport corect de apă mai are un avantaj: poate păcăli foamea, scrie pe blogul său Oana Cuzino. De altfel, se știe că persoanele cu un apetit crescut au șanse mai mari să evite excesele dacă beau apă înainte de a devora alimentele favorite. Astfel, pe termen lung, acest lucru se poate traduce în reducerea aportului caloric și într-o slăbire fără effort. Există multe persoane care se plâng că nu beau suficientă apă: fie uită, fie pur și simplu nu pot bea cantități optime. Acestea trebuie să știe că există trucuri prin care pot optimiza aportul zilnic de lichide. Printre acestea, se numără creșterea consumului de supe, lactate, fructe, legume, cu un conținut mare de apă. În plus, există șanse mari să vă hidratați mai bine dacă adăugați în apă câteva feliuțe de citrice, puțin suc de ananas, mentă. Și ceaiul de fructe răcit poate fi consumat cu mai multă plăcere. Feriți-vă însă de cantitățile mari de suc. Chiar și cele naturale de fructe au destul de multe calorii de aceea, optați pentru cantități mici și pe cât posibil, consumați fructele cu tot cu pulpă și coajă.

Comentarii