SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Passatul zilei! Tunat în România cu tot ce-i mai bun pe el (FOTO)

23 noiembrie, 2016 Autor: Dan Maxim Sursa: promotor.ro Foto: promotor.ro
1

AUTO



Aşa Passat, mai rar modificat. Rareş este probabil cel mai mândru proprietar al unei maşini care a făcut istorie. Este îngrozitor de entuziasmant să vezi că maşini care au existat acum mult-mult timp arată mai bine decât cele care ies din fabrică fix azi. E un Passat 35i B4 CRM absolut prețios.

Proprietarul a cumpărat maşina acum 5 ani, iar la scurt timp s-a şi apucat de modificări. Minore la început, o suspensie reglabilă, jante mai mari, dezlipit stickere şi embleme, etc. În timp a reuşit să o facă full – geamuri electrice faţă/spate, climatronic, tempomat, computer de bord, cotieră cu buton deschidere portbagaj, suport CD şi suport pahare (ultimele 3 din urmă fiind dotări extra, rare). Motorul este un 2.8 VR6 de 174 cai putere. Odată cu el a urmat şi un „clean engine bay” sau „shaved engine bay”, cum se mai zice. (ascunse fire, baterie, vas spălător parbriz, sudat/revopsit compartiment motor, modificat traseu climă, modificat traseu filtru de aer, etc), frâne mai mari, suspensie pe perne de aer, jante schmidt TH line pe 17″ cu buze de radinox, interior Recaro 2 de piele, adaptat de pe un golf 4, faruri custom cu lupe bi-xenon, kit de state (poziţii SUA, bară faţă SUA cu spălătoare de faruri, ceasuri bord SUA.

 

Ca la orice maşină veche pe care vrei să o restaurezi, mereu apar probleme tehnice. Au fost înlocuite foarte multe piese cu altele noi, cum ar fi instalaţia de răcire, care este o problemă des întâlnită la motoarele VR6, pentru că este un motor care merge foarte încins. Toate se rezolvă. Dar acum, Rareș și-a stabilit următorul pas. Vrea să o revopsească fiindcă deocamdată a rămas la vopseaua din fabrică.

Maşina a fost cumpărată în 2011 cu €2.200. Modificările au costat în jur de €10.000. Acelaşi model de Passat se vinde azi cu €1.000-1.500, deci varianta lui Rareș sare ușor de €12.000.

Cu alte cuvinte, acest Passat este singurul din România cu „clean engine bay”, suspensie pe perne de aer, interior recaro 2 și jante de €1000+.

Comentarii