SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Referendum anti-Chirtoacă. Trei jurnaliștii au donat bani socialiștilor pentru demiterea primarului

14 noiembrie, 2017 Autor: Ecaterina Beschier Sursa: radiochisinau.md Foto: radiochisinau.md

POLITICĂ



În Republica Moldova există jurnalişti care donează bani partidelor pentru promovarea anumitor interese politice. Cel puţin aşa rezultă din Raportul privind veniturile şi cheltuielile din campania electorală pentru referendumul de revocare din funcţie a primarului Dorin Chirtoacă.

În lista de donatori ai campaniei electorale menţionate apar numele câtorva jurnalişti de la posturile de televiziune afiliate Partidului Socialiştilor, scrie Adevărul.

Este vorba de jurnalistul Stanislav Vîjga, care este moderatorul emisiunii „Accent personal” de la postul de televiziune AccentTV. Stanislav Vîjga ocupă şi funcţia de director general al televizunii respective. El a donat Partidului Socialiştilor în campania electorală pentru referendumul de demitere a primarului general tocmai 9.500 de lei, bani proveniţi din salariu.

Un alt jurnalist dornic să-l demită din funcţie pe Dorin Chirtoacă este Sergiu Strungaru. Acesta activează la NTV-Moldova în calitate de moderator al emisiunii „Acces direct”, post de televiziune afiliat socialiştilor. Strungaru a decis să doneze pentru această cauză 7.500 de lei din salariul său pe contul PSRM.

Dumitru Buimistru, de la TNT Exclusiv TV, jurnalist ce s-a făcut remarcat în special pentru parodiile pe care le face în încercarea de a-l imita pe Dorin Chirtoacă în cadrul unui proiect televizat, a donat 9.800 de lei socialiştilor pentru campania electorală.

În total, din donaţiile persoanelor fizice pentru campania electorală de demitere a primarului de Chişinău PSRM a obţinut circa 1.5 milioane de lei.

Referendumul va avea loc pe data de 19 noiembrie.

Amintim că postul de televiziune NTV-Moldova, dar şi TNT Exclusiv TV aparţin companiei Exclusive Media, fondată de deputatul socialist Corneliu Furculită şi care este administrată de consilierul socialist Petru Burduja.

AccentTV îi aparţine lui Vadim Ciubara, fostului consilier a lui Igor Dodon în perioada când acesta era liderul PSRM.

Comentarii