SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Scapă de 7 kilograme în doar 7 zile cu Dieta minestrone

25 septembrie, 2015 Autor: Irina Rogojina Sursa: Antologia dietelor


Dieta cu supă deasă (minestrone) este una dintre cele mai de success diete pentru că promite să te slăbească în scurt timp.

Dieta se compune dintr-o primă fază depurativă, care durează trei zile, în care sunt consumate doar legume și fructe; este de preferat să se înceapă cura la sfârşit de săptămână sau atunci când ai mai mult timp la dispoziţie, deoarece în această fază pot apărea dureri de cap, de spate, diureză abundentă şi evacuări frecvente. Din supă trebuie excluse legumele care conţin carbohidraţi şi sunt de preferat să fie folosite: ceapa, prazul, varza, dovleceii, spanacul, sfecla, condimentele şi mirodeniile.

În a doua fază trebuie controlată greutatea în dimineaţa celei de a patra zile (când ar trebuie să fii mai uşoară cu cel puţin 2 kilograme, însă nu mai mult de 3; în acest caz trebuie să îmbogăţim micul dejun cu 3-4 felii de pâine integral prăjită şi prânzul cu 120-140 de grame de paste sau de orez integrale) şi în dimineaţa celei de a opta zile (când ar trebui să fii cu cel puţin 5 kilograme mai slabă).

În cea de a cincea şi a şasea zi trebuie să bei cel puţin 2 l de apă. În caz de constipaţie, poţi consuma tărâţe, iar în caz de balonare, fermenţi lactici vii.

Variantă de meniu

LUNI

Mic dejun: cafea sau ceai, mere şi pere.

Ora 10.00: suc de fructe fără zahăr.

Prânz: supă deasă şi mere.

Ora 16.00: suc de fructe fără zahăr.

Cină: supă deasă şi pere.

MARŢI

Mic dejun: cafea.

Ora 10.00: ceai.

Prânz: supă deasă şi legume alese dintre cicoare, sfeclă, andivă, broccoli.

Ora 16.00: cafea sau ceai.

Cină: supă deasă şi 200 g cartofi fierţi cu 10 g unt.

MIERCURI

Mic dejun: cafea sau ceai, ananas şi pere.

Ora 10.00: suc de fructe fără zahăr.

Prânz: supă deasă, morcovi şi anghinare la aburi.

Ora 16.00: suc de fructe fără zahăr.

Cină: supă deasă, vinete, ardei graşi şi dovlecei la grătar.

Atenție! Dieta nu este echilibrată nutrițional şi este foarte restrictivă din punct de vedere al caloriilor pe care le conţine; cu siguranţă ajută la slăbit, dar nu poate fi urmată o perioadă lungă de timp fiindcă nu satisface necesarul natural de carbohidraţi, săruri minerale, vitamine şi fibre care în anumite cazuri chiar se elimină.

Comentarii