SUNĂ ȘI COMANDĂ-ȚI BANNERUL!

Toyota – cel mai scump brand auto

15 octombrie, 2014 Autor: Sabina Roibu


Compania engleză Interbrand - una din cele mai mari şi influente agenţii de brand-consulting din lume, a publicat topul anual al celor mai scumpe mărci de automobile. Cel mai costisitor brand auto pentru anul acesta a fost desemnat - Toyota, poziţile căreia au crescut cu 11%, iar costul se estimează la aproximativ 42 miliarde 392 milioane dolari.

 

De menţionat că în topul tuturor brandurilor mondiale, Toyota a ocupat locul 8, fiind depăşită de aşa monştri ca Apple (118 miliarde 863 milioane dolari), Coca Cola şi Google.

Pe locul doi, din topul celor mai scumpe branduri auto se poziţionează cei de la Mercedes Benz, costul brandului fiind estimat la 34 miliarde 338 milioane dolari, în topul mondial poziţionându-se pe locul 10.  Germanii s-au cam relaxat anul acesta.

Bronzul a fost oferit companiei BMW, cu o diferenţă nesemnificativă faţă de adversarul său de bază. Costul acesteia fiind aproximat la 34 miliarde 214 miloane dolari.

Per general, în ”Top 100 celor mai populare branduri” au intrat 13 companii auto. Pe lângă cele enumerate mai sus, s-au poziţionat şi: Honda (locul 20), Volkswagen (locul 31), Ford (locul 39), Hyundai (locul 40), Audi (locul 45), Nissan (locul 56), Porsche (locul 60), Kia (locul 74), Chevrolet (locul 82) şi Land Rover (locul 91).

Din păcate, italienii cu Ferrari au ieşit din top, în 2013 ocupând locul 98. Să sperăm că anul viitor, în Top 100 îşi vor găsi loc mai multe nume din lumea automobilelor şi poate chiar motociclete.

Comentarii